250petrolgrun wrote:
[quote]Goedemorgen,
Het is er even niet van gekomen een bere druk weekend met de taxatie en verzekeringsdag, dan ook nog GP kijken. Pff het valt allemaal niet mee.
Ik was bang voor weer een dure optocht door het Prinsdom Monaco.
Niets was minder waar ik heb genoten van begin tot eind!
Het meest hilarische moment van de race was voormij dat Rubens Barichello nadat hij een Williams had afgeschreven zijn stuur naar het asvalt verwees à €25.000,- En dat Lewis Hamilton hem meenam onder de voorvleugel Hahaha,.... Geweldig stukje leed vermaak!
Toen de klap werd herhaald met het geluid wat bij de crash hoorde merk je pas echt hoe hard het gaat en hoe groot de impact is.
En Jarno Trulli had al jaren uit de Formule 1 verbannen moeten zijn zondag had hij bijna Karun Chandok onthoofd! In het verleden heeft hij meer bedenkelijke acties uitgehaald!
Onze Reichs Deutscher Herr Schumacher liet zig ook weer van de onsportieve kant zien!
Gelukkig heeft hij terug gezet naar de 12 plaats. Dus zonder punten!
Ik ga de race nog een keer kijken! Heerlijk zo'n HDD recorder.
)
Groet, Arno
-Chandhok reed over het stuur op het asfalt en pikte deze op.
-Schumacher voerde slechts uit wat Ross Brawn bedacht had, hoezo "Reichs Deutscher"?
-Op basis van 40.13 in het reglement is later bepaald dat Schumacher 20 strafseconden gekregen heeft, de beslissing van het team werd in enkele seconden genomen.