vandaag bij de dealert geweest,3 keer slikken maar ik ben blijven staan.1000 euries voor een nieuwe bak pfff.volgens het ventje zijn er veel verschillen ook tussen handbediend en electrisch .hij kon me aan de hand van het chassisnummer alleen het bestelnummer vertellen,niets over afmetingen o.i.d.het nummer is:a123 7800929.die heeft vast iemand die dit leest in de schuur liggen en wil dat maar al te graag aan me verkopen.de rubbers die aan de bovenkant van de ramen zitten zijn ook niet misselijk 300 eur per stuk!ahum.ik heb wat fotos gemaakt om adriaan de lak te laten zien,hij is eens zeer matig bijgespoten en dat wreekt zich nu een beetje bijkwasten dan maar?voor alle duidelijkheid ik heb de bak laten lassen terwijl ie in de auto zat,rechtsvoor naast de afwateringsgoot is er een stuk uitgeslepen en opnieuw ingelast,is lastig te zien.hij lijkt wel dicht.ik heb ook wat roestomvormer gekocht van het merk noverox,iemand ervaring mee?ik wil de bak daarmee insmeren en ook de koffer.ik vermaak me wel.
Post edited by: ce loco, at: 2010/05/17 20:08<br><br>Post edited by: ce loco, at: 2010/05/17 20:10