Hoi mede PPO-ers of aspirant PPO-ers!
Ik heb contact gehad met een Elsbett inbouwstation genaamd PPO-Systems voor PPO aanpassingen voor de auto. Nu heb ik na een lang gesprek met deze inbouwer gevraagd of het mogelijk is om eens langs te komen om het een en ander te vertellen over het rijden op PPO, de gevaren, de mythen, de systemen van Elsbett en de voordelen en of noodzaak van een dergelijk systeem, en nog veel meer. Na overleg van de inbouwer en Elsbett zelf, komen we op het volgende:
Ik zou even peilen wat de interesse is alhier, zodat zij dan iets kunnen gaan regelen.
Dus bij deze wil ik een oproep doen om op een zaterdag een keer te gaan kijken (bijv. over een week of drie vier) in Wezep bij PPO Systems over Elsbett PPO aanpassingen. Om te zien of we een grote demo kunnen wil ik dus graag weten wie er mee zouden willen.
We krijgen dan uitleg over het Elsbett system, het rijden op PPO, de werking etc. etc.
De demo kan gegeven worden met mijn auto als showcase, zodat ze het systeem ook kunnen laten zien bij een W123!
Zie voor meer informatie:
www.elsbett.de (klik op de nederlandse vlag)
Verder info over rijden op PPO:
www.journeytoforever.org/biodiesel_svo.html
www.solarairsystems.nl
www.nppoa.nl
www.fmso.de
www.greasel.com
www.fusal.com
Ik heb al 2 leden die al met mij mee wilden, dat zijn inclusief mij dus al 3 mensen.
Voor een interessante demo moeten we met minimaal 10 mensen zijn.
Dat is tot nu toe dus:
- Topasbrauner
- Wiebrend240d
- Jurgen
Wie weet is het aardig dat ik deze oproep ook plaats op de /8 club, daar er daar ook veel PPO rijders tussen zitten.
W123 groeten,
Jurgen<br><br>Bericht gewijzigd door: jurgen, op: 2006/01/31 11:12