[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
OrangeGoblin : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:27

OrangeGoblin

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

OrangeGoblin

Berichtdoor OrangeGoblin » 13 mei 2010, 16:12

Hallo forummers,

ik ben wally en sinds gister trotse eigenaar van een Mercedes. Ik ben nieuw op dit gebied, maar ben er bijna zeker van dat t een W123 is. Ik mis een handleiding, er zitten 17" wielen onder (originele met winterbanden wel achtering de laadruimte), en er mag nog wat aan gebeuren.
Hij is van januari 1984. Weet iemand waar, buiten dit forum om gebruikte materialen te halen zijn en waar ik vertrouwd terecht kan voor onderhoud in noord- midden limburg? (eindhoven mag ook)

groetjes en tot hoors
OrangeGoblin

Re:Even voorstellen, wally

Berichtdoor wimada » 13 mei 2010, 16:31

Hallo Wally

Veel plezier aan je Benz en welkom op dit forum

gr Wim

www.mercedes-only.nl

Zit in Hapert bij Eindhoven
wimada

Berichtdoor JantjeV8 » 20 mei 2010, 07:36

Hallo, je weet niet zeker of het een W123 is???

Graag een foto... of kijk even naar het chassisnummer, dat begint met WDB 123.... en verder, dan weet je het ook.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor OrangeGoblin » 20 mei 2010, 08:06

Ja, begint met WDB 123. Was ook mijn belangrijkste reden om er van uit te gaan dat het klopte. Tis overigens een 240TD.
OrangeGoblin

Keer terug naar Even voorstellen