Ik heb hem aangepast aan de lijst met afkeurpunten die ik gekregen heb. Zijn paar dingetjes aangepast, zoals de stuur en fuseekogels.
verder 2 kleine dingen die op zich nog niet zoveel werk zouden moeten zijn.
Het was zover vandaag de 1e apk sinds ik deze 280CE heb gekocht in oktober.
Ik wist dat er wel wat reparatie punten in zouden zitten, alleen mijn apk-vloek was dit weer meer als verwacht.
Op aanraden van menig forum leden ben ik naar garage start gegaan in Rotterdam, ook slecht 2km hier vandaag.
De volgende punten werden afgekeurd:
- Linker voorband vervangen en rechter achterband opmerking.
- Leiding LPG achter zit tegen carrosserie aan, moet ruimte voor met rubber erbij
- Handrem onvoldoende
- Accu vastzetten
maar dan:
- Stuurspeling, waarschijnlijk in stuurhuis dus zou af te stellen zijn volgens de garage
- Trekt naar links met remmen
- Lek in uitlaat, mogelijk laswerk
- CO² Meter slaat te hoog uit (kan deels komen door de lek)
- Stofhoes stuurkogel Links buiten
- Stuurkogel recht buiten vervangen
- Fuseekogels L+R onder vervangen
- Remblokken voorzijde
Ik hoor straks wat de prijs zou kosten dit bij hun te repareren. Ik zal de punten wat preciezer aanpassen als ik deze
lijst daadwerkelijk heb.
Nu kan ik de auto ophalen en zelf repareren en dan binnen het liefst een week de auto laten goedkeuren. Nu heb ik hier niet alle verstand of gereedschappen voor, maar lijkt me wel leuk hieraan te klussen.
Dit kan ik niet alleen dus als er een gezellige klusser is die mij hiermee zou kunnen helpen wil ik dit graag doen.
Locatie maakt mij niet uit, ik kan wel die kant op komen.
Tristan (0681791050,
trnase@hotmail.com)
Post edited by: trnase, at: 2010/05/26 16:30<br><br>Post edited by: trnase, at: 2010/05/27 17:29