[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wieldop op de A12. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:56

Wieldop op de A12.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wieldop op de A12.

Berichtdoor marty » 01 jun 2010, 18:51

Vandaag reed ik op de rijksweg A12 links thv hectometerpaal 112.1 en zag ik op de redresseerstrook een, naar ik meen, gele wieldop van een Mercedes W123 liggen. Dus wie hem mist, daar ligt ie. Ik heb alleen zo snel geen tip hem daar weer weg te krijgen.
marty

Re:Wieldop op de A12.

Berichtdoor Quinten » 01 jun 2010, 18:54

Bel wel eerst even rijkswaterstaat voor je hem gaat oppakken hahahaha

Groet, Quinten<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2010/06/01 18:55
Quinten

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 01 jun 2010, 18:56

ik ben idd wel benieuwd wie m mist en om m te pakken gewoon stoppen op de vluchtstrook op n rustig tijdstip en pakken zou ik zeggen
Adrieaantjuhh

Berichtdoor JaapW114 » 01 jun 2010, 19:09

Ik heb twee jaar langs de A2 ter hoogte van Maarssen gewerkt. Wat je allemaal achter de vangrail tegenkomt is ook niet normaal, van bumpers tot komplete trekhaken aan toe, maar ook lege handtassen, paspoorten, rijbewijzen, heel veel lege drankflessen, schoenen, kleding stukken en noem het maar op.
Ook veel gieters en emmers van tankstations en de lege verpakkingen van de Mc Donalds niet te vergeten.

Ook is het voor sommige mensen een sport om spullen naar wegwerkers toe te gooien. Een goede tip, doe dit niet, zij zijn met meer en kunnen in het algemeen als groep erg onvriendelijk te werk gaan.

Jaap
JaapW114

Berichtdoor Roel280€ » 01 jun 2010, 22:41

Bij Maarssen? Was dat niet de klandizie naar Harrie?
Verder ben ik voor het afrossen van eenieder die de wegwerkers in gevaar brengt. Mijn schoonpa werkt vaak langs de weg, al heel veel jaren en ik heb respect voor hem en de zijnen.
Roel280€

Berichtdoor Hans230CE » 01 jun 2010, 22:56

Dat is ook de reden Roel dat ik bij bemande werkstroken altijd snelheid minder; Die job zou ik nooit willen doen, respacteer die mensen.

Velen weten echter niet hoe, niet moeilijk, gewoon vertragen.

En ff on topic, Harrie, testrit gedaan??? hahaha
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor The White Rider » 02 jun 2010, 07:55

Zo is dat! Ik ben werftoezichter wegenwerken en je moest eens weten hoeveel keer per week dat ik aan de kant moet springen, niemand trek er zich iets van aan.

Wij hebben daar in België nogthans een artikel voor in de wegcode:

7.2. De weggebruikers moeten zich zo gedragen op de openbare weg dat ze geen hinder of gevaar veroorzaken voor de andere weggebruikers, hierin begrepen het personeel dat aan het werk is voor het onderhoud van de wegen en de uitrusting langs de weg, de diensten voor toezicht en de prioritaire voertuigen.

Maar dit wordt zelden of nooit toegepast/gehandhaaft
The White Rider

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto