MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 20:22

Deurklink blijft hangen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Deurklink blijft hangen

Berichtdoor mdeijkers » 27 feb 2006, 10:58

Hallo

Ik heb het volgende probleempje :

Als ik mijn bijrijders door open maak van de buiten kant blijft de klink uitstekken naar buiten IPV dat het weer terug in normale positie terugkeert. Ik kan hem wel terug krijgen als ik er flink tegen mep.

Iemand dit probleem ook gehad ? en wat er tegen te doen ?

Alvast bedankt !
mdeijkers

Antwoord:Deurklink blijft hangen

Berichtdoor MarceldB » 27 feb 2006, 11:32

Als ik jou was zou ik hem eerst even demonteren zodat je kunt zien wat er loos is. Als je er steeds een klap op moet geven kan je hem binnenkort helemaal vernieuwen.
MarceldB

Berichtdoor mdeijkers » 27 feb 2006, 14:22

Hoi

Ja ik ben ook vanplan deze te demonteren van de week. Hopelijk is het een klein probleempje. Hopelijk heeft iemand een soort gelijk probleem gehad zodat ik een indicatie heb van wat het probleem kan zijn.
Nu maar hopen dat het weer wat warmer wordt:)
mdeijkers

Berichtdoor zilver » 27 feb 2006, 20:43

Ik had hetzelfde met beide deuren even wat kruipolie er tussen spuiten en klaar was het.
Zilver
zilver

Berichtdoor MB123250aut » 27 feb 2006, 22:52

heb ook hetzelfde gehad , paar keer inspuiten met WD 40 en ze gaan weer gladjes , hoeft dus niks te slopen , kunt het eerst zo proberen.
suc6.
MB123250aut

Berichtdoor mdeijkers » 27 feb 2006, 23:02

dit heb ik ook gedaan afgelopen week met sillecone spray. echter nog steeds niet, net of hij ergens achter haakt een beetje en als je dan een klapje geeft gaat hij wel dicht. Was dit bij jullie ook dan ?
Zoja dan probeer ik het nog wel met contact spray die wd40 hebben wij dacht ik ook. Waar hebben jullie presies ingespoten ?

Alvast bedankt
mdeijkers

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto