[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
slot kofferbak : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 22:27

slot kofferbak

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

slot kofferbak

Berichtdoor UncleBenz » 08 jun 2010, 10:27

Ik heb geen sleutel van het slot van de kofferbak. Is het gemakkelijk om hierin een nieuw/gebruikt slot te zetten?

Groet,

Erik.
UncleBenz

Re:slot kofferbak

Berichtdoor Semrick » 08 jun 2010, 10:41

Dat is redelijk makkelijk.
Je kunt ook je bestaande slotcylinder aanpassen aan jouw sleutel (als de sleutel nu tenminste in het slot gaat).
Er zijn namelijk 2 type sleutels.
Maar als je sleutel nu in het slot gaat maar je hem niet kunt draaien dan is het relatief eenvouding om jouw slotcylinder aan te passen aan de sleutel.
Blader anders eens door dit topic:
viewtopic.php?f=10&t=2820&start=0
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: slot kofferbak

Berichtdoor Maarten » 02 jan 2012, 18:22

Ik heb net een nieuwe Coupe gekocht en ook hier het probleem van een niet passende sleutel voor de kofferbak. Nu ben ik naar het stukje van Semrick aan het zoeken hoe de cilinder aan te passen echter er ligt een server uit. Weet iemand of dit stukje nog ergens anders beschikbaar is?

groeten Maarten
Maarten

Berichtdoor Frasp » 02 jan 2012, 20:21

Frasp

Berichtdoor Maarten » 03 jan 2012, 05:27

Frank,

Super, bedankt. Ik zal er maar eens rustig mee aan de slag gaan.

Groeten Maarten
Maarten

Keer terug naar Techniek