Hoi,
Ik wil mij ook even voorstellen, heb sinds twee weken een W114 type 1, op gas/benzine kleur blauw.
Hij was zeer smerig en de laatste jaren nooit meer schoongemaakt dus heb ik hem eerst uitgemest, daarna hebben we alle verlichting in orde gemaakt daar verschillende lampjes het niet deden.
Op gas liep hij best duur, deze afgesteld en kwamenn daarna op 1 op 7, nu moeten we hem weer stellen want blijkbaar is het weer losgetrilt en dat zou niet moeten.
We hebben nog geen meter want dagteller en km teller werken niet en rijden op de gok is geen prettig gevoel.
Inmiddels heeft hij wel al een wit stuur ( MOOI!! ) en een andere niet verrotte achterbumper, een spatbord en achterklep liggen te wachten om te schuren/plamuren en spuiten, dit als we weer een beetje tijd hebben.
Naast de Benz heb ik nog twee oldtimers en we zijn nu bezig met de spatborden voor de kever, deze worden vervangen voor verbreede.
Vandaag gaan we de kleppen stellen van de Benz, want nummer 4 en 6 is lastig bij te komen en het kleppenstelgereedschap paste niet ( te groot ) dus ook hier heeft de oude eigenaar aan geklungeld.
Nu hebben we een andere sleutel laten buigen zodat we er wel bij kunnen.
Verder moet ik zeggen dat de Benz heerlijk rijd en ik er blij mee ben.
Tot de volgende keer met vragen.
gr Yvonne