Hallo, ik ben Paul, 29 jaar, uit Made, een plaatsje in de buurt van Breda.
Sinds (zeer) kort heb ik een W123, een 230E uit 1983.
Er zitten wel wat plekjes aan, maar de prijs was dienovereenkomstig; de twee ergste zaken zijn een gat onderin de linker kokerbalk (het materiaal eromheen is nog wel hard, evenals de rest van de kokerbalken, dus daar moet wel een plaatje in te lassen zijn) en de onderrand van het rechter voorportier, dat begint wat los te komen.
Voor de rest is het apparaat voor zover ik (en een vriend, die meer ervaring met oldtimers heeft dan ik en mij heeft vergezeld bij de aankoop) kan zien aardig hard. Nog wat oppervlakkige plekken waar het metaal nog wel intact is (we zijn lekker bezig geweest met een ingetapete schroevendraaier), die ga ik zelf proberen te behandelen.
Mijn plannen ermee zijn om eerst de vloeistoffen, remblokken etc. te doen, en er dan in augustus mee op vakantie te gaan naar Hongarije (ca. 3200km in 2 weken). Dat is een beetje de "grote test", als de auto dat doorstaat en ik er tevreden mee ben, en ik vind verder geen ellende, dan houd ik hem de komende jaren aan, ga ik de plekken mettertijd aanpakken, en komt er een gasbom in.
Ik heb nog geen eigen foto's, wel een paar van de verkoper:
Misschien leuk om te melden tussen de autoliefhebbers (al is dat wel een andere categorie auto): mijn andere "project", waar het groffe geld in gaat zitten, is een Amerikaans model Toyota MR2 turbo, waar op dit moment een compleet nieuw blok voor wordt opgebouwd: <br><br>Post edited by: johnwoo, at: 2010/06/12 21:20