[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes, of iets leuks gespot! : Van alles en nog wat.... - 119

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:17

Mercedes, of iets leuks gespot!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Re:2 leden in 2 dagen gespot!

Berichtdoor 250petrolgrun » 02 jun 2010, 21:34

Vanmorgen kwam ik een lid van ons forum tegen! :))

Bob250stein!

Een aktie foto in de spits!

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 02 jun 2010, 21:36

Onder het rijden even naar elkaar zwaaien.

In de spits is het wat moeilijk om iemand goed op de plaat te krijgen haha,..

Was even onverwachts leuk Bob. ;)

Groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 02 jun 2010, 21:40

En vanavond bijna thuis kwam ik deze tegen!

Let op het kenteken, komt aadig in de buurt van Bob250stein.

250petrolgrun

Berichtdoor Hans230CE » 06 jun 2010, 10:04

Deze "bende schoon dingen" kwam ik woensdag bij het tanken tegen

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hans230CE » 06 jun 2010, 10:05

een 300D uit 79

_________________________________________________________________________________

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Hans230CE » 06 jun 2010, 10:09

Ze hebben er hier allemaal last van, nieuwere wagens met platiek koplampen, die verkleuren helemaal daar de zon, hier was alleen het binnenwerk verkleurd. Gek, het dashbord was gaaf. 700000+ op de teller. en niet echt zichtbare grote roestproblemen.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Hans230CE » 15 jun 2010, 23:32

Petrolgrun, datel,kroonkurken, is ARNO in de buurt, neen een dubbelganger in alle vormen. Erg ik had hem van dichtbij kunnen nemen, maar was het vergeten, dus ff volgen, maar hier moest ik naar rechts.

dit is een 300D, eigenlijk hard te noemen, maarja Tooon heb nog nie gekeke, hahahahahah<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2010/06/15 23:33

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Hans230CE » 15 jun 2010, 23:35

Deze werd een paar jaar geleden al eens gespot, hij staat er nogsteeds

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor The White Rider » 16 jun 2010, 07:46

jaja Hans, das er nog 1 met dikke velgen onder! Volgens mij zie je het stiekem ook graag hoor, jajajaa geef maar toe! :-)
The White Rider

Berichtdoor Patman » 27 jun 2010, 13:02

Mijn moeder heeft met haar vriend een huis in Ghana waar ze 1 of 2 keer per jaar vertoeft,en daar heeft ze deze W123 gespot.
Er rijden daar zat oude Benzen,maar dit exemplaar viel haar op vanwege de zeer mooie staat van de auto voor Afrikaanse begrippen.
Mercedes-gek als ze is wist ze me te vertellen dat het hier om een 240D gaat met wielen van een W124....

Patman

Berichtdoor Patman » 27 jun 2010, 13:09

De foto's zijn ongeveer 4 mnd geleden gemaakt met een analoge camera,dus ik heb de foto's van de foto's genomen, niet helemaal scherp,maar duidelijk zat lijkt me.
De lokale kinderen poseren maar wat graag bij deze Benz die hoogstwaarschijnlijk nog jaaaaren dienst zal doen in Ghana.

Patman

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:10

Ahhhhhh,.... Mooie bijdrages uit verre landen. Maruh,.. Afrika is mij te heet!

Vandaag in Scheveningen was het ook al warm!

En zag bij de visafslag deze roestende 200D staan. Dit is aan de kop van de haven. Nu is het mooi weer maar als deze W123 200D daar vaak staat seizoen in en uit staat krijgt hij het zwaar voor zijn kiezen. De Roestduivel daar integen viert hoogtijdagen, met de zilt zoute lucht.

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:13

En bij de nieuwbouw achter de jachthaven in Scheveningen stond deze W123 230TE,... Ook helemaal aangevreten door de roest. Hier en daar al diverse gaten.

Dit was eens een hele mooie W123 T,... zucht,...

Hoe meer ik er tegen kom hoe harder de W123 van ons afgaat. Een goed en hard exemplaar kom je zelde nog tegen in het wild.

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:15

En toen kwam ik een Haagsche voetbalfan tegen haha,..

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:17

Niet alleen aan, op en boven de achter ruit maar ook aan de voor zijde wordt kenbaar gemaakt dat deze eigenaar wild is van het Haagsche voetbal team.

Zou het de nieuwe wagen van Pietje zijn?

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:27

Ja voor de gene die alergisch zijn voor meer foto's van 1 exemplaar, moet je alvast maar een pilletje innemen!

Heb op de Statenlaan in Scheveningen een super mooie /8 W114 getroffen.
Deze 220 is net jarig geweest en 41 geworden, nog van harte gefeliciteerd!
Deze was 18-06-69 nieuw afgeleverd.

Wat ik dan wel weer jammer vind bij zo'n hard exemplaar, dat er weer een LPG instalatie is in geschroefd. :(

Zo'n wagen moet je in mijn ogen koesteren en origineel houden. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen.
Wat er dan door mijn hoofdschiet is dat zo'n wagen wordt aangeschaft omdat hij belasting vrij is. LPG d'r in en karren maar, om er dan ook nooit meer iets aan te doen. En diep in mijn hart heb ik dat gevoel ondanks dat deze wagen op een paar aandachts punten er zeer goed bij staat.

De aandachtspunten komen in de volgende foto's

De eigenaar heeft iets meer dan 2 jaar.

hier is ie dan,..

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:30

Aandachtspunt 1:

Een imitatie antenne op de verkeerde plaats en te ver naar achterne geplaatst!
Naar mijn weten hat de /8 alleen een antenne op het rechter voorscherm bij de A-stijl. Als het niet zo is corrigeer me a.u.b.

<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/06/30 15:38

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:32

Bij alle deuren waren de strips en deur rubbers versleten. Als je zo je Mercedes-Benz buiten laatstaan kan je er op wachten dat hij gaat rotten.

Dat is net zoals bij de W123 de raamsnorren verteerd zijn, die scheuren en dan loopt er water in het portier. En dan op langere termijn zijn je deuren verrot!

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:35

Er heeft ook ooit een andere speigel op gezeten.

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 jun 2010, 15:41

Zo ook het materiaal bij het ruitje van het rechter achter portier.

250petrolgrun

VorigeVolgende

Keer terug naar Van alles en nog wat....