Hallo
Nadat ik donderdag nog even een nieuwe apk had gehaald, zonder op of aanmerkingen, afgelopen weekeind een paar dagen naar een camping in Belgie geweest.
Nu begon het al tijdens het inchecken. Er komt een vrij recente Audi A4 voor me staan en die man vraagt me of ik niet wil ruilen. Daar hoefde ik niet lang over te denken en heb hem succes gewenst met zijn zoektocht naar een mooie en goede W123.
Nu stond de Benz mooi langs de weg en voor de caravan opgesteld. Dit leverde het hele weekend de nodige complimenten op.
Vanmorgen komt er ineens iemand vragen voor startkabels, zegt mijn ma nog duw je wagen maar even hierheen. Dat lukt dus schijnbaar niet met een nieuwe Renault waar alles, maar dan ook echt alles elektrisch van is. Zelfs de handrem gaat er zonder stroom niet af. De Benz maar even langs het nieuwe blik gezet en even een beetje stroom gegeven. Dit was het resultaat van 1 nacht de achterklep niet goed dicht hebben.
Nu staat de Benz weer net op zijn plaats, komt daar een groepje jeugd aan. En jawel hoor, 3 wagens bij, nachtje radio aan gehad, maar geen startkabels. Die heb ik ook maar even gelukkig gemaakt met mijn kabeltjes.
Nu weet mijn vrouw ook waarom ik altijd wat gereedschap, startkabels en een sleepkabel bij heb. Niet voor mezelf, maar om andere die met wat minder degelijk en met veel geavanceerder materiaal rondrijden uit de nood te helpen.
Was al met al een heerlijk weekend weg met de Benz, mooi weer, kids gelukkig en pa misschien nog wel meer met zijn mooie Benz.
Groet Mark