MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:15

APK vandaag op mijn 280CE

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

APK vandaag op mijn 280CE

Berichtdoor Remigius » 29 jun 2010, 08:46

Dames, Heren,

Vandaga APK, gewoon bij de kwikfit, ik word gebeld indien het klaar is...

Mijn voorspelling:

1x voorgordel (kwam gisteren achter dat er een keepje inzit)
1x fuseekogel, linksvoor
eventueel
1x laswerk, rechtdorpel/kriksteun, rechtsvoor.

Waarom heb ik dat vast niet gefikst, wel, is een ander topic (fuseekogels etc)..maar laat het eerst keuren voor ik meer eraan doe. Die gordel kwam ik gisteren achter, en laswerk, als dat toch moet dan hoor ik liever eerst welk deel moet van de APK..

Ik wacht in spanning af.

Remy
Remigius

Re:APK vandaag op mijn 280CE

Berichtdoor Remigius » 29 jun 2010, 14:53

Nou..dat was kort en krachtig.

GOEDGEKEURD!

Niets op aan te merken, ik sta perplex..ben ik voor mijn eigen auto kritischer dan de apk keurmeester haha..ik denk eerder dat hij nog dronken was van de avond ervoor....Ik moet hem nog halen, kijken of er een aantekening is, maar dat mag de pret niet hinderen.

Groeten,
Remy
Remigius

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 jun 2010, 15:22

Remigius, van harte gefeliciteerd met je APK!

Dat is altijd weer een verademing als dat weer achter de rug is. Want je weet nooit of je met heele onderarm de portomonaie in moet! Haha,..

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Roel280€ » 29 jun 2010, 19:02

Gefeliciteerd Remy,

Wel voor de eigen zekerheid toch maar even kijklen of jouw punten toch aandacht nodig hebben. Bij mij waren de remslangen achter niet eens adviespunt, maar ik heb ze op advies van de keurmeester ("zou er over een jaar of twee aa kunnen komen") wel volledig vervangen.

Maar geniet van het gevoel!
Roel280€

Berichtdoor Remigius » 29 jun 2010, 19:23

Heren, bedankt.

Ben trots als een pauw he, mijn wagen goed voor 25 maanden, dat is niet niks. De fuseekogels heb ik al liggen was erg snel me, dus tzt deze zomer toch nog vervangen. MOgelijk lekt er remolie op het koppelingspedaal, daar let ik nu extra op..die gordel blijft waar die zit en dan het laswerk tzt..Ik ga nu nadenken over verder stappen, maar eerst mijn wagen lekker gewassen met mijn nieuwe Gardena paardenharen borstel:-)

Groeten,
Remy
Remigius

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto