[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Foto bij "aanschafprijs van je W123 " : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 19:33

Foto bij "aanschafprijs van je W123 "

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Foto bij "aanschafprijs van je W123 "

Berichtdoor Rob » 04 maart 2006, 11:04

Hoi,

Puur ter nieuwsgierigheid maar kan iemand mij vertellen wat de foto inhoud bij het bericht van Weizengelb ?? Alles ziet er nl nog zo mooi en nieuw uit

Ciao
Rob
Rob

Antwoord:Foto bij "aanschafprijs van je W123 "

Berichtdoor Desje » 04 maart 2006, 14:22

dat is een foto van de binnen kant van een spatbord (volgens mij links voor), de rode dingetjes zijn de bevestiging elementen van de strippen aan de buiten kant.
hij wil daar mee laten zien dat zijn auto nog in nieuw staat is:P (ik vind het ook kei mooi)
hoopelijk bedoel je dat

ik moet zeggen,ik vind die auto geweldig man die is nieuw, laats ook een andere foto van de motor blok en nu zo iets, echt mooi en nieuw is die auto. ik vraag me af waar hij die vandaan gehaald heeft.
desje
W123

Bericht gewijzigd door: desje, op: 2006/03/04 13:29<br><br>Bericht gewijzigd door: desje, op: 2006/03/04 13:32
Desje

Berichtdoor Lode » 04 maart 2006, 19:18

Ik vraag me af of dat wel de stripklemmetjes zijn. Bij mij zien ze er echt heel anders uit en ze zijn wit. Heb er een tijdje geleden nog een paar bij Van Dijk gehaald. Wit dus.
gr. Lode
Lode

Berichtdoor Weizengelb » 06 maart 2006, 11:36

Nou, bedankt voor de lof op mijn auto!:blush:
Fotos zijn altijd mooi hoor.

Wie kan zeggen waar de foto precies is genomen?:side:

De buitenkant is natuurlijk belangrijk maar de binnenkant is soms belangrijker om te zien hoe het er echt aan toe is. Met de digitale camera kun je soms beter plekjes bekijken dan in het echt, je steekt de camera met flitser in een hoekje en flits, alles haarscherp!

Hier zat de originele roestbescherming er nog mooi bij, maar ik zal er binnenkort een nieuwe laag aanbrengen.
Deze auto is een duitser maar ik heb hem in Belgie gekocht... Hij heeft wel wat aandachtspuntjes hoor, maar is verder heel netjes.

Ps de rode dopjes zijn de originele klemmetjes, maar zelfs bij Mercedes hebben ze een tijdje witte geleverd en ook zijn er blauwe geweest, lichter rode met rare flapjes aan de achterkant... Sommige knapper eerder stuk, de witte zijn geloof ik wat taaier. Belangrijk is om de lak te bescermen met het erin drukken, zord dat de dopjes niet te koud zijn anders knappen ze.

Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Rob » 06 maart 2006, 21:01

op de kop,binnenstebuiten en ondersteboven (morgen spierpijn ) onder mijn auto liggen zoeken, en ja hoor daar waren ze, mooie rode dopjes.

Wat een goed idee trouwens van de digitale camera. Heb ik alweer wat geleerd. He4t schermpje op de camera is niet zo groot dus ook de bril maar meenemen B)

Groet
Rob
Rob

Berichtdoor mdeijkers » 07 maart 2006, 01:45

die dopjes heb in verschillende soorten en maten !!! ik had ook eens andere besteld en kreeg GRIJZE mee. Deze bleken net iets smaller te zijn dan de rode met als gevolg strip zit vrij los!
mdeijkers

Berichtdoor Weizengelb » 07 maart 2006, 15:35

Er zijn grijs doorzichtige dopjes die iets kleiner zijn, deze zijn gebruikt voor de raamstrips op de oudere modellen (jaren 60), wellicht heb je de verkeerde gekregen!
Er wordt de laatste tijd wel meer geexpirimenteerd bij Mercedes met andere toeleveranciers (goedkoper?), helaas...
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto