hoi hoi
ja had ik dus ook al bedacht vandaar dat het onderhoud zal ophouden bij tanken en ramen doorzichtig houden mij doel word wel berijkt hahahah
vandaag konden ze het toch niet laten gisteren was ik onderdelen halen en stonden paar van die blauwblauw wagens en ze keken me al zo na
was vandaag om wat van die plaat schroeven met van die ringen waar die plastiek wielkast kappen mee vast zitten stonden ze er alweer en zag ze al zo kijken dus 2 doosjes schroeven was wel ff slikken 500 van die dingen tik je toch 100+ af.
en op de terug weg ja hoor daar kwamen ze ik rijd altijd binnendoor dus konden me zomaar nog niet voorbij en ja ik had wel een bord politie gezien maar niet stop ik kijk niet kontinu in de spiegel haha en door achter raam zie je niets oke half verwegen word het breder dus gingen ze links rijden met dat lichtbordje stop politie dus ik stop en draai raampje open heb mijn rijbewijs en papieren al klaar dus hou dat maar zo door het raam en zie ze komen 2 man sterk .
dus zeg yep gewild object dus heb ik alles bij me voor ze nog wat konden zeggen .
maar ze wisten al dat papieren in orde waren waren gewoon aagie.
wilde ok nog weten wat dat ding op het dak was zeg ik ik rijd normaal altijd 200 en daar zit mijn stinger radar detector in verek ze wilde me nog niet geloven ook.
konden er wel om lachen en ik vraag nog is het hele korps zo nieuwschierig anders sta ik nog wel een paar keer.
zo maar de letter man aan het werk