MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 05:36

deze week fotos van mijn 200

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

deze week fotos van mijn 200

Berichtdoor johan van beek » 04 jul 2010, 22:58

hallo ben johan ben nu een paar maanden lid van jullie club
heb zelf een Mercedes W123 type 200 van 81 sedan km stand 156.000
wil jullie mededelen dat ik aan komende week fotos van mijn auto op jullie site ga zetten
hem hem namelijk helemaal opnieuw laten spuiten en laten tectyleren
er kwam tijdens het demonteren zoals gewoonlijk meer aan het licht zoals 2 stukken aan onderzijde in laten lassen
en het schuifdak 2 nieuwe afvoer pijpjes aan laten lassen ,
heb hem de orginele kleur laten spuiten kleur wit (737) met 2 lagen blanke lak er over heen
het begon me te storen, de blaasjes in de wielbakken en onder de linkerkoplamp zodoene mijn besluit
ben achteraf heel blij met het eindresultaat mijn dank aan, m j autoschade , uit kaats heuvel
jullie zullen nartuurlijk vragen wat de kosten waren valt reuze mee voor alles
lassen, tectyleren helemaal spuiten en 2 lagen blanke lak voor 2500 euro samen
gr johan van beek uit gemert

johan van beek

Re:deze week fotos van mijn 200

Berichtdoor 250petrolgrun » 05 jul 2010, 09:15

Beste Johan,

Welkom bij de w123club.nl

Dat is wel een binnenkomer zeg! W123 gekocht en direct helemaal over laten spuiten, dat zijn geen halve maatregelen.
En dat je de W123 in de originele kleurstelling houd is alleen maar te prijzen. Zo behoud je W123 ook zijn waarde.

Ik weet niet of je het al hebt gedaan Johan maar, laat de wagen ook nu taxeren door een erkend taxateur. En neem een WA Casco oldtimer verzekering, dat is zeg maar de oude "All Risk"! Zoals je weet zit een ongeluk in een klein hoekje en je zal de eerste niet zijn op dit forum die dachten, ach het komt wel, maar naderhand spijt hadden dat ze dit niet direct geregeld habben.

We zijn benieuwd naar de foto's dat is altijd leuk! En natuurlijk genieten van een W123 die net is overgespoten!

Ik wens je veel pleizer op het forum en hoop je wagen te mogen bewonderen, als we weer een activiteit hebben.

Geniet van de 200 met deze lage kilometerstand!

Groet, Arno<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/07/05 09:18
250petrolgrun

Re:deze week fotos van mijn 200

Berichtdoor johan van beek » 05 jul 2010, 18:33

arno wil hem zeker binnenkort bij een volgende evenement of rit zeker laten zien
de lage km stand komt dat hij van 1986 tot 2006 geschorst, was waar maak je dat nog mee
en ook nog alle papieren met beurten aanwezig , je hebt wel gelijk laat hem binnen kort
wel taxeren gr johan
johan van beek

Keer terug naar Even voorstellen