nu was er gisteren iemand bij mij uit dord die hier op de camping staat een W116 had gekocht zo aan de buitenkant leuk om te zien .
die wilde eigenlijk ook wel weten hoe de wagen was dus ding omhoog en na een kwart van de wagen kon ik mijn lamp uit doen het hoofd van de man gaf voldoende uitstraling dat ik het verder wel kon uitleggen dan wel met de mededeling van ik vertel maar wat ik zie.
afijn de wagen was op de grond en na nog enige uitleg was de man al aan het bellen naar de verkoper en zou in de middag langs komen was wel erg snel middag de poten van de brug waren er van onder en was voor die man al middag.
weer iemand die een auto koopt voor best geld zonder eerst iemand er naar te laten kijken die een ander roest zicht heeft.
afijn ik denk wel dat het geregeld gaat worden persoon in kwestie heeft wel een argumenterend voorkomen en verleden dus dat gaat wel goed komen.
moch die nu slim zijn en toch een bens willen dan kan ik deze hem wel adviseren ze zullen elkander in het verbruik niet veel onderdoen die W116 veel slokker of deze W126 veel groot slokker maar ja dan heb je wel een 500 SEL met alle opties die je maar kunt willen en dan toch wel een wagen met minimaal aan roest