Een houten, cq plastic wiggetje is handig in deze momenten. Vergeet niet dat aan de voorzijde een "weerhaakje zit, ff rommellen, voorzichtig, en dan komt hij los als niets.
Verder ontvetten en onvetten en ontvetten, nie dat ene plekske , maar een groter oppervlak. De plek zelf schuren en de plaats errond mat zetten, dan kan je uitnevelen.
En ik kan het weten, ik heb in de laatste dagen veel geschuurd, en geschuurd, als afwisselling, geschuurd. Manueel, is beter dan machinaal voor plekjes, machinaal voor grote oppervlakten, maar dan krijg je ook resultaat.
Er is ook de vraag, pruts je wat aan en wil je volgend voorjaar herbeginnen, of doe je het degelijk en ben je jaren vrij van problemen???De laatste oplossing kost geld en heeft als nadeel dat je ff naar Zeeland moet, Noorland 2 in Heinkeszand, daarna een spuiter zoeken en degelijk werk laten verrichten. Ik heb gelijk de hele zijkant laten doen en de motorkap, zoek een degelijke spuiter waar je een beetje DIY kan doen en dan vallen de prijzen heeeeeeeeel goed mee.
Zie;
http://w123club.nl/component/option,com ... 54/#148854
Andere oplossing laat hem oproesten en koop regelmatig een andere roestbak!! plekkies helpen niet!!
Heb dit ook maar ff op het EU-forum gezet...........
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans