Hoi,
Zelfs op de Duitse W123 site staat een hele verhandeling hierover. Het is niet moeilijk maar je moet er enig technisch gevoel voor hebben en dus inzicht in hoe wat waarvoor dient. En vooral NETJES werken en niets verbuigen!!
Leg alle deeltje netjes op rij op volgorde op een theedoek tegen verschuiven!
Mocht je het niet aandurven kan ik je wel helpen. Meterpaneel uitbouwen en naar Soesterberg afreizen. Is het uitbouwen te moeilijk moet je zeker niet aan die klok gaan sleutelen!!
Oliedrukbuis losmaken en niet knikken !! Kilometertellerkabel losklikken (even kijken hoe dat precies zit) , Stekker met veel pinnen losnemen, andere steekkabel losmaken en hij valt er zowat uit. Enig gegoochel met "hoe passeer ik het stuurwiel" maar dan leer je ook wat
Prints losschroeven en afnemen VOORZICHTIG !!
En daar komt hij dan je tellerklok. Officieel Odometer geheten !! Google leert je de weg dan:
http://dieselgiant.com/repairyourodometer.htm
Je kan evt mailen via een PM die zie ik in mijn mailbox binnenkomen.
Zit momenteel niet dagelijks op het forum, ben thuis aan het schilderen. Mail zie ik wel om de dag.
Vr.groet
Kees
Post edited by: RenK, at: 2010/07/14 19:44<br><br>Post edited by: RenK, at: 2010/07/14 19:48