MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:41

Hulp aankoop 300TD

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Hulp aankoop 300TD

Berichtdoor Pietjo » 06 jul 2010, 18:58

Beste Leden,

Heb een hele mooie 300TDT op het oog. Het is een duitse auto die nu in NL staat. Kan iemand mij vertellen wat het globaal kost om deze zelf op kenteken te zetten? Ik zit met de volgende vragen:

- Ik lees dat ik gratis een ééndags kenteken aan kan vragen om naar de rdw te rijden en terug. Correct?
- Wat kost de keuring +/-
- Wanneer moet de auto apk gekeurd worden? Ik lees dat dat tegelijk kan bij rdw, maar doe dit liever niet. Als er iets kapot is kunnen zij het toch niet repareren. Dus rijd liever naar huis en naar mijn lokale garage. Binnen hoeveel tijd moet de apk uitgevoerd worden? Tot die tijd mag ik er niet mee rijden neem ik aan?

Nou ik hoop dat iemand mij er verder mee kan helpen. Er is nogal een beetje haast bij. Anders kan er denk nog wel 500 euro van de prijs af. Maar ik weet dus niet of het slim is......
Pietjo

Re:Hulp aankoop 300TD

Berichtdoor MajikSimon » 06 jul 2010, 20:24

heb je ge pm'ed met allemaal uitleg over hoe en wat
1 dags kenteken is idd gratis, uitleg over kosten etc zie pm<br><br>Post edited by: majiksimon, at: 2010/07/06 21:20
MajikSimon

Berichtdoor chico » 11 jul 2010, 11:31

Hallo

heb je deze auto al gekocht anders mag je mij het adres wel geven.

ik heb er nl ook wel belangstelling voor.

groet chico
chico

Berichtdoor Pietjo » 14 jul 2010, 18:40

ik heb hem niet gekocht. Hij is inmiddels wel verkocht. Was een hoop aan "gewerkt".
Pietjo

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto