Hallo,
Mijn knipperlicht/richting aanwijzer gaat niet aan als ik de schakelaar naar links of rechts zet. De waarschuwingsschakelaar werkt nog wel (de rode knop in het midden van de console). Ook de lampjes zelf gaan dan wel aan. Het licht dus niet aan de lampjes maar iets in het circuit.
Ik heb wat op internet gelezen over relais (??) maar weet niet goed wat daar mee wordt bedoeld. Zou het gewoon de schakelaar zijn die aan het stuur zit? Verder werken alle andere functies nog wel die via die schakelaar bediend worden.
Ik heb totaal geen idee waar ik moet kijken, maar heb ook geen zin om naar een garage te gaan en daar weer 100 euro lichter te zijn. Op de sloop heb ik een schakelaar voor 50 tientjes dus als ik die nu zelf kan inbouwen ben ik helemaal blij!
Weet iemand mij te vertellen wat ik moet doen? Is het inderdaad de schakelaar? Ik heb een Mercedes workshop boek maar daar zie ik niets in staan hierover.
Alvast bedankt!
-Dion-
PS: Er zit in Haarlem toch een Mercedes sloop? Heeft iemand daar het nummer van (op internet kan ik hem niet vinden)?