heb een vraag: wilde vandaag mijn tussenlager gaan vervangen, die begint geluid te maken en mijn 300D begint te trillen.... En nadat ik hem heb bekeken, zag hij er toch erg slecht uit. Dus vervangen. Heb alles al in huis, en wilde vandaag beginnen..
Maar hoe krijg ik in hemelsnaam de bouten aan de versnellingsbak-kant los? Ik kom er niet echt tussen met een steeksleutel... Kan ik de houder waar de versnellingsbak ophangt gewoon loshalen om er makkelijker bij te komen? Moet ik de bak dan ondersteuen? Heb een brug, dus dat maakt het zowiezo al wat makkelijker.
En er zitten 6 inbusbouten aan die zijde.. laat ik de hardyschijf op de bak zitten, of moet ik de bouten loshalen waarmee ik dus ook de hardyschijf aan de as laat zitten.
Neem aan dat iemand dit wel weet... en het mij kan vertellen. En ik weet dat er diverse onderwerpen op het forum staan over dit onderwerp. Maar daar is de as er opeens onderuit.... dus dat stukje laten ze niet echt zien.
Nog iets.. moet ik de handremkabel los halen om de as eronderuit te halen, of kan die vast blijven zitten en krijg ik hem daar wel overheen?
vragen, vragen... hopelijk heeft iemand een antwoord...
alvast bedankt! Stanley