[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Weer 57 eurocent armer..... : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:32

Weer 57 eurocent armer.....

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Weer 57 eurocent armer.....

Berichtdoor Herobert » 29 jul 2010, 16:47

Tja, en dat voor een nieuwe APK op de Rietgruene '83er 200T (excl. de APK keuring)
jullie snappen hem wel, ik ben weer een tevreden W123 rijder, verder geen enkele op
of aanmerking.
De 57 eurocent zit hem in een nieuw(verklikker)lampje in de lichtschakelaar voor
het mistachterlicht wat soms wel en soms niet brandde en het MOET branden
als het lichtachterlicht brand.....had dus ook kunnen kiezen voor het verwijderen
van het lampje uit het mistachterlicht, maar goed 57eurocent dat kan er nog wel vanaf,
toch!?!?.

W123 groet.
Robert.
Herobert

Re:Weer 57 eurocent armer.....

Berichtdoor Quinten » 29 jul 2010, 19:02

Ik denk dat er wel een aanleiding is voor een gerechtelijke procedure om onder deze woekerrekening uit te komen.

Feli met je APK!
Quinten

Berichtdoor Citrobenz » 29 jul 2010, 21:08

mijn 300D is maandag ook zo door de APK gerold, zaterdag had ik hem zelf even nagekeken maar kon er niks aan ontdekken.
over twee jaar maar weer zien, ach geregeld onderhoud en de boel bijhouden dan zal het wel goed komen
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Trouwkoets » 30 jul 2010, 23:01

Mooi zo Robert. Hier met de Trouwkoets vandaag is het ook weer gelukt

Caspar

Trouwkoets

Berichtdoor Herobert » 31 jul 2010, 09:58

Da's mooi werk mannen,met al het werk dat we er in steken houden we de dames
mooi op de weg!
Zijn er eigenlijk ook mannelijke W123's ?

Daar hoor ik nooit iemand over!?

W123 groet, Robert.
Herobert

Berichtdoor 1982mb300d » 31 jul 2010, 11:04

Ik kreeg vandaag van het RDW de brief met de melding dat mijn 300D voor 8 september 2010 een APK moet hebben. Nou dat moet lukken, kom 6 september terug van vakantie met de sleurhut uit Zweden. Zal een afspraak maken op 7 september voor de APK. Dan zijn we voor 1 jaar weer onder de pannen. Tevens kreeg mijn zoon ook een melding voor zijn Mini uit '74 voor dezelfde datum, die dan voor 2 jaar weer een APK kan krijgen.
1982mb300d

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto