[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Duur schakelaartje voor de W123 3e serie. : Algemene vragen over jouw auto - 2
Als je de middenconsole omhoog los hebt, schuif je 'm recht naar achteren. Daarom moet dat tapijtje er ook uit!
Op de foto zie je aan de onderzijde van de hoek de pen waar mijn Zebranohouten middenconsole vastgeklemt zit.
Dit geld ook voor de zwarte plastic versie!
Als je hem dus omhoog rukt breekt dat af en zit je midden console niet meer strak/vast en zal hij altijd omhoog vieren.
Voordat je alles weer terugmonteerd, controleer de werking van alles wat er zich op de middenconsole bevind.
Als alles werkt druk je de schakelaar in de middenconsole en kan je beginnen met alles weer op zijn plek te zetten.
Graag gedaan en zo maken we elkaar wegwijs hoe de W123 in elkaar steekt.
Met foto's en een beschrijving hoe je het moet doen of juist niet moet doen, draagt er aan bij dat we leren van elkaar en zo op een makkelijke manier onze W123 kunnen reparen waar nodig.
Het is weliswaar al een hele tijd geleden dat deze mooie en uitgebreide uitleg over het demonteren van de "pookplaat" is geplaatst. Van mijn pas aangeschafte W123-200 wil ik de pookhoes (i.v.m.. scheurtjes) gaan vervangen. Ik neem aan dat de werkwijze hetzelfde zal zijn?
De pookhoes zit aan de onderkant om een randje geklemd, door aan de onderkant de hoes omwijd te trekken komt hij los en kan je hem omhoog trekken over de knop. Hij zit nu binnenste buiten en je kunt de borgmoer die onder de pookknop zit, losdraaien. Hierna draai je de knop van de schakelstang en kan je de hoes vervangen.