Bedankt Arno voor je verslag.
Ik kon het item niet vinden, vandaar mijn late verslag.
De baby op de foto is niet van mij, zoals min of meer gesuggereerd werd.
Ik ben nog hárd aan het oefenen en dat wil ik blijven doen tot ik 'swerelds beste ben! hahaha!
Officieel getrouwd ben ik ook nog niet, ...voor de wet. Wél een bruuiloft gehad in Vietnam, maar vaak komt er daar geen ambtenaar aan te pas. 'Voor de familie' is dan al getrouwd.
Ik wilde dat ook niet omdat ik natuurlijk met het IND in de clinch moest. Inmiddels heeft zij een verblijfsstatus voor 5 jaar en is de kans dat ze wordt terug gestuurd heel klein.
Nu ga ik het dus wel officieel regelen en wel op 1 november.
Een 'geen fratsen, dat scheelt' huwelijk, want ik heb al een megabruiloft daar gehad.
Daarbij vind ik het belangrijker om mijn financiële middelen anders aan te wenden, door o.a. ervoor te zorgen dat haar familie een betere toekomst heeft. Zo heeft een zus van haar al een kapperszaakje kunnen openen en een andere zus studeert door zodat ze op een bank kan gaan werken. Beiden hebben dus een goede toekomst en daarmee verzeker ik ook de oude dag van haar ouders. verder heb ik ervoor gezorgd dat haar vader een stalen heupgewricht kan laten plaatsen, zodat hij ook binnen enkele maanden weer wendbaar is, hij zit nu de hele dag in een rolstoel.
Dat heb ik binnen een jaar al kunnen bereiken daar.
Dát vind ik veel belangrijker dan een geldverslindend feest hier.
Gewoon een maandagmorgen huwelijk dus. Binnenlopen, 'ja' roepen, tekenen en weer pleite. Daarna ff ergens een bakkie doen en dan vind ik het wel weer goed.
Mocht je er desondanks wel willen zijn dan ben je uiteraard welkom. Mocht er iemand me in een Benz heen willen brengen,...jáááááááááááá graag!!!!!
(kan het vrouwtje eindelijk voelen wáaróm ik er weer één hebben wil.
FF voorstellen: Doan. heerlijk wijffie met een megagroot hart:
<br><br>Post edited by: Pietje, at: 2010/08/06 16:31