Het uiterlijk van mijn wagens past wel bij mij, altijd een vettig overall aan en volgens mijn vriendin ben ik een lopende magneet voor vlekken! Ik ben geen wagen waard waar ik zuinig op moet zijn, dat ben ik gewoon niet, ik wil van A naar B, comfortabel, betrouwbaar en goedkoop, in die volgorde.
Maar nog even hoe het allemaal begon;
Ben het hele afgelopen weekeinde met Govert bezig geweest, er zijn nog wat zaken blijven liggen. We hadden wat tegenslag, een originele aanslag voor de draagarm, die weg moest omdat er hulpveren gemonteerd zijn. Dat koste nogal wat tijd, zat helemaal vastgeroest. Dus uiteindelijk de moker en een staalbeitel en een paar rake klappen, alles weg, dus weer een nieuwe plaat gemaakt en als nog de hulpveren kunnen plaatsen. Maar ook een probleem met een gloeier, de eerste werkte niet, dus even vervangen. Dat viel tegen, afgebroken, dus het gloeideel bleef erin zitten, na een hoop gekloot het er toch uit gekregen, maar inmiddels was het zondagavond 22.00 uur! Weer een weekeinde aan de hobby geweest. Reportage volgt nog op het nieuwe forum.
Het verraad van de gloeiplug!
Even een gloeier vervangen en dan naar huis, maar toen kwam Murphy even om de hoek. Na een hoop gewrik eindelijk het wieltje los waar het gloeispiraal mee vast zit, uitdraaien van de gloeier ging zwaar, maar het ging. Totdat de gloeier eruit was, vloek van Govert, niet alles is meegekomen, het gloeideel zit er nog in. Dus verstuiver eruit en kijken of we iets meer konden zien. Nu ben ik in het bezit van zo'n mooie endoscoop camera, dus camera in het gat van de gloeier en ja daar zagen we het afgebroken deel zitten.
Dit is zoals de gloeier hoort te zijn. <br><br>Post edited by: JaapW114, at: 2010/08/08 07:34