Beste gheert,
Om een goed ordeel te kunnen geven moet je de wagen natuurlijk in het echt zien. Maar als ik het hier zo lees dat eea nog in het plastic zit en de W123 word gewoon zeldzamer, je komt ze gewoon bijna niet meer tegen en zeker niet in de staat zoals jij hem heeft hebt aangeschaft. Zeker een smetteloze 250 is niet meer te vinden.
Ik schat dat deze auto tussen de €16.000,- en €18.000,- Euro waard zal zijn. ( Job is altijd karig met prijzen van auto's)
Laat de auto wel taxeren, door een erkend taxateur! Als je dat nog niet hebt gedaan.
Ik zelf heb in mei een Taxatie en Verzekeringsdag voor de MB-clubs georganiseerd waar een ieder zijn voordeel mee kon doen. Kan je het nog even terug kijken en lezen. Hier is de link:
http://w123club.nl/component/option,com ... itstart,0/
Bijvoorbeeld:
Jack van der Hoek :
www.classics-taxatie.nl
Beëdigd Register Taxateur, lid VRT.
Taxatie volgens art. 7-960 Burgerlijk Wetboek.
FEHAC goedgekeurd taxatierapporten.
Website:
www.classics-taxatie.nl deze website is ook zeer de moeite waard. Staat vol met tips, weetjes & advies!
Er zijn hier leden geweest die dat niet hebben gedaan en nadat hij in de kreukels lag hadden ze spijt!
Omdat je de dag waarde uitgekeerd krijg bij een volledig WA Casco, het oude All Risk zeg maar.
Succes, Arno
Op de foto de conclusie van mijn W123 250.
<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/08/14 13:38