[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Officieel voorstellen! Eigenaar van een 280CE : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:52

Officieel voorstellen! Eigenaar van een 280CE

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Officieel voorstellen! Eigenaar van een 280CE

Berichtdoor Hannus1986 » 17 aug 2010, 22:14

Beste w123-liefhebbers,

na lang zoeken ben ik toch vorige maand toch geslaagd in het vinden van een W123 280CE.
Het heeft even geduurd en ik heb er een aantal bezocht en uiteindelijk is het een mooie witte 280CE uit '84 geworden.
Deze auto heeft 216.000 gelopen en is voorzien van elect. ramen, tempomat, airco (nog niet werkend, kapotte fan), elec. dak, elec antenne en CV. Daarnaast heb ik er onlangs een gastank voor 70 liter in laten bouwen bij de Paul Mandigers. M.b.t. gasinbouw is deze man een echte aanrader! Lekker goedkoop rijden nu, aangezien het brandstofverbruik toch aanzienlijk is 1:6/ 1:6.5.
De auto heeft weinig to geen roest, maar wel hier en daar wat opkomende blaasjes. Het blauwe half lederen interieur verkeert in een nette en scheurvrije staat. Alleen de stoelen willen niet meer naar voren kiepen. Waarschijnlijk mechanisch vergrendeld om door apk te komen. In het begin deden de meters en klokjes het niet naar behoren, maar door het zekeringsdoosje eens een goede beurt te geven is dit allemaal opgelost. De auto rijdt heerlijk en ik ben er erg blij mee.
Hieronder nog een aantal foto's.

Ik vind dit verder een erg handige site/club en ik heb er al de nodige informatie gevonden...SUPER!

misschien tot snel!

Groet,
Han

Post edited by: hannus1986, at: 2010/08/17 22:15<br><br>Post edited by: hannus1986, at: 2010/08/17 22:19

Hannus1986

Re:Officieel voorstellen! Eigenaar van een 280CE

Berichtdoor Hans230CE » 18 aug 2010, 09:59

Welkom, lijkt me een leuke bak, prachtige foto's

Als het niet lukt met je foto's, stuur ze maar naar mijn mailbox, zet ik ze er vanavond of morgenvroeg wel op. Adres vind je hieronder

V
V
V
V

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hannus1986 » 18 aug 2010, 10:08

Hallo Hans,

haha inderdaad mooie foto's he;). Het lukte mij inderdaad niet. Als je mijn profiel aanklikt zie je de auto als mijn profiel foto.

Mocht ik er nog een aantal foto's op willen zetten dan krijg je ze van mij toegestuurd.

groeten,
Han
Hannus1986

Berichtdoor 250petrolgrun » 18 aug 2010, 10:15

Beste Hannes,

Welkom op de W123club.nl :)
Aan je verhaal te lezen heb jer d'r zin in!
Wat betreft de vergrendeling van de voorstoelen dat ze niet naar voren klappen, dat zit waarschijnlijk voor 90% zeker in het vacuum systeem van de wagen. Bij de Mercedes-Benz W123 en vele andere types werkt de centrale vergrendeling als mede de blokkering van de stoelen van de coupé op een vacuum systeem.

Hier is veel over geschreven. Gebruik de zoek funtie "Search Forum" rechts boven in en typ daar bijvoorbeeld een paar zoek worden in van je probleem en er gaat een wereld voor je open!

Succes!

Kom je er niet uit kan je ons altijd om raad vragen.

Veel plezier hier, groet, Arno
250petrolgrun

Re: Officieel voorstellen! Eigenaar van een 280CE

Berichtdoor David » 08 apr 2011, 15:39

Hee Hannes,

Leuk om je auto eens van dichtbij te bekijken. Mooie originele wagen lijkt me, zeker als je met en met het laswerk (laat) uitvoeren.

Je zei me dat je binnenkort de achterruitsponning laat aanpakken. Ik ben benieuwd naar jouw adres hiervoor. We kennen Toontje natuurlijk allemaal, maar om voor een klein laswerkje helemaal naar Zeeland te rijden... Mijn 230E heeft namelijk wat roest aan het voorspatbord in de naad voor het linker voorwiel.

Als je nog eens in de buurt bent kom je maar eens langs, kunnen we eens rustig over auto`s babbelen!

Gr. David.
David

Keer terug naar Even voorstellen