[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ik hoop nog heel lang welkom op dit forum...... : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 07:29

Ik hoop nog heel lang welkom op dit forum......

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Ik hoop nog heel lang welkom op dit forum......

Berichtdoor W115Biker » 17 aug 2010, 16:40

Hoi fijne mensen,

Ik hoop dat dit forum wel 'vrij' toegankelijk blijft. Ik heb via de webmaster van de W114W115 club vernomen dat ik "mazzel heb gehad" dat ik tot voor kort nog kon inloggen op hun site. Het bestuur had daar, zonder ook de betrokkenen hierover even in te lichten, maar besloten dat m.i.v. 1 januari j.l. mensen maar lid moeten worden om enige betrokkenheid te tonen tav. de club.

Communiceren is voor heel veel mensen -helaas- niet weggelegd......

Niet echt heel netjes dus. Ik vind het leuk om zo nu en dan eens van gedachten te wisselen met mede-oldtimer-mercedes-rijders, meer niet. Soms een 'ouwehoerenpraatje' en soms een technisch babbeltje. Iedereen hier maakt zo nu en dan wel weer 's wat mee op dit gebied en het is aardig te vernemen hoe hij of zij dit dan heeft opgelost.
Ondanks dat ik niet in een W123 rijd, lijkt de techniek in veel opzichten hetzelfde als van de W115, dus da's het probleem niet.

Fijne avond iedereen en

vr. groet,

Fred, alias W115Biker.
W115Biker

Re:Ik hoop nog heel lang welkom op dit forum......

Berichtdoor Quinten » 17 aug 2010, 17:30

Hoi fred welkom hier, ik ging net even naar het stich 8 forum en heb een kwartier lopen "boter kaas en eieren"
Quinten

Berichtdoor Citrobenz » 17 aug 2010, 18:24

Hoi Fred,

Op het W114/W115 forum worden ook regelmatig berichten van gasten geplaatst.

Wel is er een heel nieuwe site gemaakt met forum, misschien dat daar de kneep zit

Zelf ben ik ook lid van die club, moet zeggen dat ik veel respect heb voor hoe zei de boel weer op de rails gezet hebben.
Ook wanneer er iets georganiseerd wordt is het altijd goed voor elkaar en bere gezellig.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor JaapW114 » 17 aug 2010, 21:50

Fred,

Welkom hier en weer een W115 erbij!

@ Henk,

Wat de W114/115 site betreft moet ik eerlijk zeggen dat ik de nieuwe opzet helaas geen verbetering vind. Toerritten doe ik niet aan, rij nu 6 dagen in de week naar Beneden-Leeuwen, ruim 2.000 kilometer per week, dan ben ik blij als ik een dagje niet hoef te rijden.

Jaap
JaapW114

Berichtdoor W115Biker » 17 aug 2010, 23:48

Weten jullie wat ik zo grappig vind? Jullie verwelkomen mij hier alsof ik mij zojuist heb aangemeld. Het tegendeel is waar, lol! Maar dat maakt verder ook niet uit. Beter reactie dan geen reactie, dan wordt het allemaal veel te saai.
En wat betreft de W114W115 club, er zullen daar ook vast en zeker zaken goed gaan en goed geregeld zijn. Op de communicatie na heb ik daar ook geen commentaar op geleverd.
W115Biker

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 18 aug 2010, 01:03

ik wou al zeggen je zit idd al geruime tijd op dit forum neemt niet weg hartelijk welkom hahaha
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Weizengelb » 18 aug 2010, 15:47

Hier is iedereen toch welkom? Ik was vroeger ook erg veel op het W114/115 forum maar de laatste tijd helemaal niet meer, kan ook niet alles volgen en ik was mijn loginpaswoord of zoiets kwijt.

Ik heb trouwes vorige week ook weer een W115 gekocht! Ik moet hem nog even ophalen maar het weer is er nog niet naar, misschien morgen en dan maak ik ook wel wat fotootjes :-)

Ik ben er weer blij mee vooralsnog!

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Van alles en nog wat....