MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:45

W116

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

W116

Berichtdoor resever » 24 aug 2010, 00:10

hoi ik ben ook nieuw hier ik ben gespot door arno erg leuk hij stond fotoos temaken van mijn 450se en kwam de volgende dag langs met zijn 123 mooie wagen zeg hij genoot van mijn auto want ik kwam de strrat in blazen met me V8 en je hoorde alles schudden haha
resever

Re:W116

Berichtdoor 250petrolgrun » 25 aug 2010, 06:24

Hee Jeroen,

Leuk dat jij je hebt ingeschreven hier! Het geluid van die 8 Pijper is inderdaad geweldig.

Het is een zeer imposant gezicht als je zo'n W116 ziet aankomen in een relatief smalle straat en dan ook nog het geluid er bij, tja dat wel wat met je ja!

Nou welkom en veel pleizer hier, Ik denk dat het MB virus nu echt toe gaat slaan! En de 450SE weer de volle aandacht krijgt. Mocht je nog zin hebben in een toerrit en er een paar honderd euro benzine tegenaan willen gooien ( Zo'n W116 450SE zuipt nog harder dan mijn 250, haha...) hebben we nog een tourrit 3 Oktober! In Giethoorn en omstreken! Zie mijn onderschrift.

Groet, Arno

Op de foto jouw W116 450SE. :)

<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/08/25 06:25

250petrolgrun

Keer terug naar Even voorstellen