door Trouwkoets » 12 nov 2010, 10:48
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar ik kan hetr grootste deel ven de foto's die zijn gepost niet zien. Ik heb het idee dat steeds de eerste foto die je toevoegt als attachment niet te zien is, maar de volgende wel.
Verder werkten foto's wel als je gebruikt van een fotosite.
Om alle problemen rond foto's op te lossen: Stuur je foto's bij plaatsing ook naar [color=#ff0000]trouwkoets at xs4all.nl. Liefst volledige resolutie, onder vermelding van je forumnaam. Dan zal ik de foto's direct plaatsen op een fotosite en de url hier bekend maken.[/color]
Na het gedoe de afgelopen weken (het werk van Jurgen, en dirverse broedertwisten) denk ik dat het stof voldoende is neergedaald om ons weer bezig te kunnen gaan houden met leuke dingen. Een daarvan is de kalender voor 2011.
Het is inmiddels half november. dus als we deze nog vóór de kerst willen hebben dan moeten we opschieten.
We hebben nog véél meer foto's nodig. Dus kom maar op met he foto's. Het maakt niet uit wat er op staat, als de W123 maar een prominente plek inneemt, en de foto maar voldoende technische en artistieke kwaliteit heeft (dus in gewone mensentaal een mooie foto is).
Ik twijfel of we de kalender democratisch moeten samenstellen, of dat gewoon een paar mensen de mooiste foto's in een kalender gaan verwerken. Daarbij zou ik afwillen van 1 foto per maand, en meer foto's thematisch per maand willen opnemen: klussen, toerritten, vakantie, trouwfoto's, technische dagen, enz. Wellicht dat we, ter ere van de nieuwe koets van John1965 ook iets moeten doen aan aan Gestatters......
Als jullie ideeën hebben over de thema's, laat het maar horen.
En volgens mij zijn er de afgelopen maanden weer een hoop dingen gebeurd die weer een hoop mooie plaatjes hebben opgeleverd, dus alle reden om ze hier te plaaten.