halloa...
hoop dat iemand mij misch een beetje kan helpen met een probleempje,
mn bensie is de laatste tijd een beetje dwars int koppie.
hij stotterd en haperd soms enorm,kom dan niet meer boven de 70km uit,is ook erg vervelend voor de mensen die achter me rijden!
heb de benzine slangen allemaal na gekeken en/of vernieuwd,
nieuwe verdeelkap+roter vervangen,
nieuwe bougies zitten erin,dacht dat het daar beter van zou worden,maar geheel niet dus,
word alsmaar minder naar mate ik op deze manier rijden blijf,de motor is me 1 keer uit gevallen.
heb wel 2mnd geleden mn tank helemaal leeg gereden,maar heb van meerdere mensen gehoord dat het waarschijnlijk niet een vuil probleem kan zijn.
ook ruik ik best een sterke benzine geur als ik de wagen op het erf heb,en stationair heb lopen,
vaak komt mn pa dan naar buiten om te klagen dat zijn koffie naar benzine smaakt.
(bij oldtimers moet er toch ook altijd een dopje met dat speciale vloeistof bij de benzine in toch?)
is dat heel belangrijk als dat bij iedere tank beurd gebeurd?
en in het verloopstuk van de caburateur zit wel een scheurtje(maar dan zou hij valse lucht aan moeten zuigen,en zou eigelijks structureel klote moeten lopen,maar hij kiest vaak zijn eigen momenten uit,vaak als ik door bochten heen ben gegaan is het wel redelijk,alleen op lange rechte stukken komt het vaker voor,en heb ook het idee dat hij veel te veel verbruikt(1 op7) dat lijkt me iets te veel.
een heel verhaal dus,sta open voor iedere tip open.
alvast veel dank(ook names bensie)