[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 06:58

Even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Even voorstellen

Berichtdoor Benzittel » 31 aug 2010, 13:40

Hallo mensen,

Ik ben zojuist lid geworden. Bij deze wil ik mij even kort voorstellen.

Ik ben nog een redelijke leek op het gebied van oldtimer MB. Behalve natuurlijk dat ik ze reeds lang op de weg bewonder :-) Zo langzamerhand gaat het wellicht dan toch gebeuren, en komt er over enige tijd een MB voor de deur. Nu ja, in ieder geval heb ik besloten me er eens echt in te gaan verdiepen, en kreeg ik de w123club site getipt. Zou een goed startpunt zijn waar kennis en ervaring gedeeld worden.

Ik ben benieuwd, en ga nu eerst de website eens verkennen.

Mvrgr, benzittel
Benzittel

Re:Even voorstellen

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 31 aug 2010, 13:50

welkom bij de club en alvast succes met de zoektocht

vr gr Arjan
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Citrobenz » 31 aug 2010, 13:50

Welkom op de site.

Nou ga er dan maar even voor zitten als je de site wilt gaan verkennen
Heb je even ;).............................

Succes en veel lees plezier
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 250petrolgrun » 31 aug 2010, 14:23

Welkom Ben Zittel,

Nou de voorpret van het aanschaffen is ook leuk en daar moet je vooral van genieten!
Op zoek naar het voor jou ultieme exemplaar, is een mooie reis wat begint op het internet en van uit daar, begint het avontuur!

Wat zoek je eigenlijk:

Sedan?
coupé?
T-serie?

Waar op wil je gaan rijden:

Benzine? ( en of LPG )
Diesel? ( en of PPO )

De tip van deze maand is:

Reserveer nog wat extra euro's om achterstallig onderhoud weg te werke nna de aanschaf! Me de aanschaf allene ben je er met een oldtimer namelijk niet!

Succes met het avontuur wat je bent in geslagen!

Groet, Arno<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/08/31 14:24
250petrolgrun

Berichtdoor CoCo » 31 aug 2010, 19:44

Hello,

Ben zelf ook sinds een paar dagen lid van de club, en moet zeggen dat hier veel te vinden is over de auto's echt interessant.
Heb sinds een week zelf een 200D gekocht en ben de laatste dagen erg druk geweest met verschillende dingen voor de auto als je de tijd hebt is het een hobby erbij.

Greetz CoCo.
CoCo

Berichtdoor Benzittel » 04 sep 2010, 12:07

dank je wel
Benzittel

Berichtdoor Benzittel » 04 sep 2010, 12:16

Dank voor de welkoms reacties.

Wat een site, duurt wel even om hier wegwijs in te worden, en trouwens ook in de wereld van de MB's. Soms denk ik nu allen maar meer vragen te krijgen! Leuk hoor!

Voorlopig denk ik aan een 230E of 250, liefst op LPG. Maar ik ben er nog niet uit. Waarschijnlijk wel een sedan. Hebben jullie wellicht ook tips voor goede dealers?

Ga nu lekker verder rondneuzen. Dank alvast!

Benzittel
Benzittel

Keer terug naar Even voorstellen