Beste Benzers,
Vandaag was het zover de onderdelendag 2010 te Nieuwegein van Henk Lith.
Om te beginnen wil ik Henk Lith bedanken voor de opzet en organisatie van dit inmiddels jaarlijks terugkerend evenement.
Alweer de 6e keer Nieuwegein op en neer!
Vanmorgen om afgesproken met Bob250stein en met Bassje op de A12 bij de Shell na de splitsing van de A12 en A20 En zo zijn we met z'n 3en naar Nieuwegein gereden. Daar aangekomen om 11:30 was het al een drukste van jewelste en dus een ere rondje gemaakt met onze wagens en om te kijken of we er nog tussen konden staan, ondertussen net als de Majesteit zwaaiend naar alle bekenden op zoek naar een parkeerplaats. Helaas dan maar bij de ingang van de McDonalds.
Na bijna iedereen gedag te hebben gezegd maar op voor de koffie en verder kletsen. Na dat ik ben wakker was geworden door de koffie en hier en daar weer heerlijk wat gekletst had heb ik het toverdoosje maar weer eens gepakt om wat Benzen op de foto te zetten.
We hadden prachtig weer trouwens, de weer goden waren ons goed gezint.
Heb weer veel nieuwe forum leden mogen ontmoeten. Altijd weer prachtig om daar de personages weer bij te zien en te ontmoeten. We hebben met elkaar van diverse W-clubs van een heerlijke dag genoten, ervaringen uitgewisseld en van alles wat is wel en wat is niet mooi! Ook bijzonder ontdekkingen gedaan, maar die zien jullie in het foto verslag, uiteraard met een stukje text!
We gaan maar eens beginnen met een W114 /8 die gister nog aan een Rally heeft deelgenomen!
Wat een pracht van een presentatie,…