[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Goedenmorgen, even voorstellen. : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:25

Goedenmorgen, even voorstellen.

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Goedenmorgen, even voorstellen.

Berichtdoor Gambit01 » 03 sep 2010, 09:34

Hallo,

Sinds 3 dagen ben ik de trotse bezitter van een W123 230C uit 1979, overgenomen van een van jullie enthousiaste leden uit Tiel. Ik woon in Den Haag en ben benieuwd wat goede garage's zijn om onderhoud te laten doen. Ik heb direct al iets wat gedaan moet worden, mijn achterrem rechts achter loopt wat aan en ik heb hier niet het gereedschap/ de ruimte voor.

groet David

www.davidvandam.nl

Edit

Wat aanvullende informatie, zag dat het wel heel karig was.

Door reorganisatie mijn baan verloren als fotojournalist bij de GPD. Hierdoor moest ik ook mijn auto (Fiat Stilo 1.9 jtd) inleveren en kreeg in de mogelijkheid iets mooiers te gaan rijden. Na lang zoeken en heel veel roestige auto's gezien te hebben van IJmuiden tot Staphorst en Geleen, heb ik mijn 230C in Tiel gevonden. Een enthousiast W123 lid, dat zijn auto in prachtige staat heeft gebracht. Helaas is hij door de kredietcrisis zijn baan kwijt geraakt en moest de (tweede) auto weg doen maar bij mij is hij goed terecht gekomen. Ik ben 1 september begonnen als freelance fotograaf en er is niets zo fijn als aan het werk gaan in mijn nieuwe Merc!<br><br>Post edited by: Gambit01, at: 2010/09/03 10:07

Gambit01

Re:Goedenmorgen, even voorstellen.

Berichtdoor Patman » 03 sep 2010, 10:05

Welkom bij de club,ik woon 10min. van Tiel vandaan,maar heb die coupe nog niet gezien.
Op de foto ziet er fris uit,ja,en voor onderdelen kun je bij jou in het dorp naar de dealer gaan,vaak niet eens het duurste,en voor nog meer info,ga eens bij Arno (petrolgrun) op de koffie,die woont bij jou in het dorp en kan je waarschijnlijk heel wat info geven over wat er daar in de buurt te sleutelen valt...

Groeten,Patrick

ff een plaatje,kon het niet laten...

Patman

Berichtdoor Citrobenz » 03 sep 2010, 10:22

Hallo David,

Welkom hier op de site,

Auto ziet er goed uit, veel plezier er mee

En wat al gezegd is, neem eens contact met je dorpsgenoot Arno op.
Die wil je vast wel op weg helpen
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jaap 230E » 03 sep 2010, 11:03

Hallo David,

Mooie Coupe, en welkom bij de club van blijde rijders, even een vraagje

waar staat GPD voor? (gemeenschappelijke pers dienst?)

Ik heb zo juist je website bezocht, en ik ben zeer onder de indruk

geraakt door die gigantische bijzondere sfeervolle als wel zeer

origineele en,

karakterestieke en boeiende foto s die ik hier heb gezien,

mijn complimenten voor jou artestieke mannier van fotograveren!

Ik kan een ieder van jullie aanbevelen deze fraaie expositie van foto s

te gaan bekijken!

Hartelijke groet,

Jaap
Jaap 230E

Berichtdoor Gambit01 » 03 sep 2010, 21:03

GPD staat voor Geassocieerde Pers Diensten en zij leveren het landelijk nieuws voor de regionale dagbladen. Ontzettend bedankt voor je compliment, maakt mijn dag weer helemaal goed (na het harde werken door het staken van de informatieronde.)
Gambit01

Keer terug naar Even voorstellen