Hallo,
Sinds 3 dagen ben ik de trotse bezitter van een W123 230C uit 1979, overgenomen van een van jullie enthousiaste leden uit Tiel. Ik woon in Den Haag en ben benieuwd wat goede garage's zijn om onderhoud te laten doen. Ik heb direct al iets wat gedaan moet worden, mijn achterrem rechts achter loopt wat aan en ik heb hier niet het gereedschap/ de ruimte voor.
groet David
www.davidvandam.nl
Edit
Wat aanvullende informatie, zag dat het wel heel karig was.
Door reorganisatie mijn baan verloren als fotojournalist bij de GPD. Hierdoor moest ik ook mijn auto (Fiat Stilo 1.9 jtd) inleveren en kreeg in de mogelijkheid iets mooiers te gaan rijden. Na lang zoeken en heel veel roestige auto's gezien te hebben van IJmuiden tot Staphorst en Geleen, heb ik mijn 230C in Tiel gevonden. Een enthousiast W123 lid, dat zijn auto in prachtige staat heeft gebracht. Helaas is hij door de kredietcrisis zijn baan kwijt geraakt en moest de (tweede) auto weg doen maar bij mij is hij goed terecht gekomen. Ik ben 1 september begonnen als freelance fotograaf en er is niets zo fijn als aan het werk gaan in mijn nieuwe Merc!<br><br>Post edited by: Gambit01, at: 2010/09/03 10:07