Mijn eerste echte post maar ik kom er echt niet uit.
heb hier en op andere K-Jetronics sites de info doorgespit, alles drie keer zelf nagekeken en vanmiddag uit wanhoop geld uitgegeven een een garagist maar nog steeds wil de W123 niet lopen.
Ik vermoed zelf ondertussen dat je injectie echt een (intern) probleem heeft. De balansklep stond ongeveer een 8mm naar binnen (waarschijnlijk een DIKKE backfire gehad) en heb ik teruggesteld op de conusrand, de stationair schroef aan lopen draaien en de CO stelschroef is ondertussen tureluurs maar geen moment dat er ergens ook maar een indicatie komt dat er een goede afstelling is.
Er is een andere benzinepomp op gegaan, druk lijkt ok en de ontsteking is vers (kap, rotor en bougies) en staat op tijd, kleppen gesteld...
CO meting kon door de garage niet bijgeteld worden en dat geeft mijn vermoeden dat de jetronic stuk is nog meer gewicht...
Wie kan en wil me helpen? Ik kan niet met de auto weg (omdat er ook nog geen NL kenteken op zit) tenzij ik deze op de autoambulance laadt.
HELP!<br><br>Post edited by: rdelaat, at: 2010/09/03 22:32