door Topasbrauner » 05 sep 2010, 19:40
Inderdaad wederom een geweldige dag Henk! Dank voor het organiseren. Er waren veel onderdelen, Wiebren, Harry, Stan en anderen hadden veelal 2ehands onderdelen bij zich. Er was echter ook een lid met nieuw spul, overgebleven na restauratie van een 114 coupe. Dat zijn natuurlijk wel leuke dingen allemaal.
Hoofdzakelijk was het voor mij en Wouter (zwager) kletsen en Benzen kijken. Leuk om de 190 2.6 van Arno te zien, te horen en te ruiken. Arno is onlosmakelijk verbonden met sigaren, dus het interieur was een mengeling van de bekende sigarenrook en MB geur! En wat loopt zo'n 2.6 heerlijk. Je kunt met 4 man een klaverblad nemen, want zelfs achterin zijn kuiptoeltjes aanwezig!
Met Arno uiteraard hartelijke gesprekken gehad, alsof je gisteren met elkaar nog op pad bent geweest, zo leuk is dat contact na lange tijd! Mijn zwager werd toen we wegreden nog enthousiast bij naam begroet en dat is toch iets wat opvalt.
We hebben bij mijn zus en zwager nog heerlijk gegeten (verse pompoenensoep, rollade van de boer uit De Mije/Woerden en broodjes met verse kruidenboter. Heerlijk.
Toen met Yvette en kinderen weer naar het Noorden. Na dat tafelen kun je best slapen in een 114 met dat heerlijke zescilindergeluid op de achtergrond. Ik kon dat maar beter niet doen, maar het hele spul lag nog voor we op de A28 waren er zo bij:<br><br>Post edited by: Topasbrauner, at: 2010/09/05 19:47