MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:43

ook maar ff voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:ook maar ff voorstellen

Berichtdoor chili280TE » 08 sep 2010, 17:02

De kameleon is vandaag ingeruild voor een strakkere witte 280TE. Heb aan de eerste 280 best nog wat gewerkt, oa nieuwe spatborden gehangen, andere deuren gehangen, motor lekker laten lopen ( bougies/kabels/rotor etc) ontsteking en kleppen stellen, en de co laten stellen. Doel was toch echt er een zwarte van maken, maar kon er geen tijd voor krijgen of vrijmaken. Zag deze witte bij Dirk Braam staan, waar ik de kameleon ook had gekocht. Lag al LPG in ( vrij recent) en complete koprevisie gehad waarbij ook het geheel ook geprepareerd is voor LPG. Mooie blauwe binnenbekleding, en alles werkt, ook wel prettig.
Kan ook mijn naam behouden hier, dus das ook wel weer prettig.

Iemand een mooi voorbeeld om de lpg-tank achterin te bekleden ( mdf oid) om ervoor te zorgen dat onze hond niet in de leidingen gaat bijten?
Dan hoor ik het graag

Gegroet maar weer

Grtz Ronald
chili280TE

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen