[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ook even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:26

ook even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

ook even voorstellen

Berichtdoor Wil » 11 sep 2010, 22:28

Hallo alle benzers, ik zal mijzelf ook even bekend maken
mijn naam is Wil ben bijna 58 jaar jong ben de knapste man uit Zoetermeer en omstreken
ik ben uit toeval weer aan een Benz begonnen (nouja toeval) Benz komt uit 1978 en ziet er BIJNA goed en als nieuw uit
ben nu in het bezit van een W123 280C waar wat werk aan zit maar dat is niet erg begin mij toch op een of andere manier te vervelen
Dit is niet mijn eerste Benz. maar onder tussen al mijn 5e of 6e als en altijd een automaat
heb al verschillende benzjes gehad 3x 200D uit 1974 en een paar 280s-250s van het jaartal 72-75
Ik kon deze Benz. aanschaffen omdat ik eigenlijk moest kiezen om mijn buick (uit 1990)te laten maken voor een bedrag rond de 1000 euro of een andere auto kopen.
Keek met veel onzinnig geluk op MP en zag mijn huidige Benz. met wat werk (W123 c. uit 1978)te koop staan dus de beslissing was snel genomen.
De Benz. automaat rijd zoals gewoonlijk na een paar dagen heerlijk, niet om een of andere reden maar een amerikaan is toch ook wel je van het!! toch? of niet soms, maar niet als je mrb moet betalen dan gaat de lol er gauw vanaf, alhoewel heb het toch nog 3 jaar volgehouden
Na deze inleiding hoop ik zelf dat ik veel plezier van de Benz. mag hebben als zeg ik het zelf.
Voor de rest wens ik iedereen hier zalig rijplezier, en mijzelf ook natuurlijk

ik heb wel wat te doen aan de Benz. en zal er ook foto's van maken zover het kan.
de foto's zijn dan te bekijken als er interesse bij is op mijn site daar zal ik ze op zetten als ik er tijd voor heb
mijn site is www.shamier.nl
daar kan je ook de foto's van mijn buick zien die ik nu te koop aangeboden heb

Post edited by: Wil, at: 2010/09/11 22:29

Post edited by: Wil, at: 2010/09/11 22:43<br><br>Post edited by: Wil, at: 2010/09/11 22:47
Wil

Re:ook even voorstellen

Berichtdoor Citrobenz » 11 sep 2010, 22:52

Hallo Wil,

Welkom hier op het forum, de eerste paar dagen heb je genoeg te lezen denk ik ;)

Wens je in ieder geval veer rij en klusplezier aan je Benz
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:ook even voorstellen

Berichtdoor Wil » 12 sep 2010, 15:48

dankje voor je reactie Citrobenz, rijplezier heb ik alweer en klus plezier al helemaal.
zal proberen even een foto erop te plaatsen van het luchtgaatje wat er is
http://w123club.nl/media/kunena/attachm ... 010735.jpg
Post edited by: Wil, at: 2010/09/12 15:49<br><br>Post edited by: Wil, at: 2010/09/12 15:50
Wil

Keer terug naar Even voorstellen