Goededag
Ik ben Mo en kom uit zwolle en ben 23 jaar ik bezit een aantal auto's zoals een golf 1 gti 2000e oettinger en een golf 1 gtd diesel en een prachtige Mercedes 230CE bouwjaar 1981
Ik heb nu een aantal vraagjes ik heb een Mercedes W124 230E m102 motor gekocht voor inbouw in me Mercedes. Ik weet dat bijna alles zelfde is maar paar dingen verschillend zoals, uitlaatspruitstuk, waterpomp, multieriem in plaats van v-snaar, motorsteunen, mechanische kleppen. En het belangrijkste heeft de W123 230CE blok een k-jetronic en de W124 230E een KE-Jetronic(elektronisch)nu is het inbouwen geen probleem motorsteunen van ouwe blok eraf en op de W124 motorblok uitlaat kan je ook zo aanpassen maar nu ff over de inlaat aangezien dit bij de W124 elektronisch is hoe ga ik dit oplossen?? Aangezien ik geen extra kabels op mijn motorkabelboom hebt om die aan te sluiten graag jullie hulp hierover. Maar wat nou als ik gewoon de K-Jetronic van me ouwe blok compleet overzet en het KE-Jetronic Gedoe verwijder?? Dat kan tog ook gewoon?? Of zal hij dan niet goedlopen ??
Alvast hartstikke dedankt voor jullie antwoorden