door w201190mercedes » 29 maart 2006, 10:46
ik heb momenteel nog geen foto's online.. zal eens kijken hoe hier het foto boek werkt. ander zal ik hem in een ander foto boek zetten en hier de link plaatsen..
ik voel nu nog geen behoefte om hem op kenteken te zetten, omdat hij nog geen 25 jaar oud is, en ik er de eerste jaren toch niet mee ga rijden.
ik wil wel hier op het forum zetten hoe ik hem importeer. ik heb hem op ebay aangekocht.. en inderdaad het is echt het top model 300 turbo diesel (geen td) met hout, automatiese airco, crouse controle, leder of blauw scaai, schuifdak, lichtmetalen velgen etc etc etc etc..
ik laat de auto door marlog ophalen.. maar heb met deze mensen nog geen ervaring, dus dit zet ik later wel op het forum.. want ik wil niet te veel reclame maken voor een import bedrijf als ik ze "nog" niet ken. al met als gaad het me dank met rond de 2000 euro kostem om een auto verzekerd en wel van aan plaats en ca naar nederland te halen, in een container.. dat dit bedrag zo hoog is komt ook door de btw en de ïnvoer rechten" welke je altijd gelijk moet betalen als je een auto van usa naar europa haald. en dan heb ik een eventueele rdw keuring dus nog niet mee gerekend, dat zou er dan nog bij moetten komen.
maar toen ik de auto op internet zag staan was ik gelijk verkocht!! mooi blauw, met een blauw interieur.. en dan een turbo uitvoering.,. presies wat ik al jaren zocht!!!
maar weg gaan nu wel erg off topic.. van mij mag de moderator deze topic ook wel splitsen?!?!