MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 15:32

air filter aanbrengen.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

air filter aanbrengen.

Berichtdoor bluemoon me » 16 maart 2006, 22:59

hallo Fans,

Het werk aan mijn mb 280TE vordert langzaam maar gestaag.Vandaag beide rechter portieren er weer ingezet met nieuwe rubbers en het sluit perfect.
Omdat ik toch bijna alles open heb liggen heb ik mischien een simpele vraag:
Omdat mijn vrouw last heeft van allergie wil ik in de mb ergens een filter inbouwen die de lucht zoals bij de airco zuivert.Heeft iemand een idee, waar je zo filter kunt plaatsen ?

groetjes Bluemoon me
bluemoon me

Antwoord:air filter aanbrengen.

Berichtdoor bluemoon me » 30 maart 2006, 21:30

:blush: Hallo leden.

Enige tijd had ik een vraag gesteld omtrent het plaatsen van een filter.
In eerste instantie had ik die vraag op het forum gesteld maar dom dom dom. Omdat het donker was kon ik het niet zien. Heb ik een lamp erbij gehaald en jawel hoor. Een filter plaatsen is dus mogelijk.Wel de bovenplaat eraf halen en met roestvrije schroefjes weer de plaat terug zetten.
bluemoon me

Berichtdoor janbenz1 » 31 maart 2006, 12:52

Hallo,
Kun je iets duidelijker zijn hoe en wat waar? hatsjie
Welke bovenplaat, en waar zit ie, hatsjie, hatsjie.:ohmy:
Heb zelf ook lats van allergie, hatsjie zie?, zou handig zijn. hatsjie :unsure: :blink:
Bij voorbaat dank.
Groetnis fan Jan,hatsjie
janbenz1

Berichtdoor Topasbrauner » 31 maart 2006, 14:57

Schroefjes????? Foei foei. Gewoon even die klemmetjes kopen als je ze kwijt bent geraakt bij het losmaken en je hebt het weer zoals het hoort!
Topasbrauner

Berichtdoor bluemoon me » 31 maart 2006, 22:06

hallo Tomasbrauner,

natuurlijk heb je gelijk maardan moet je wel steeds nieuw poppertjes kopen. Mij lijkt het gewoon handig om deze dingentjes te vervangen door roestvrije parkers. Zeker omdat ze toch niet in het zicht zitten.

maar je kunt ook natuurlijk steeds deze poppertjes kopen. geen bezwaar.

groetjes Bram:blush:
bluemoon me

Berichtdoor Topasbrauner » 01 apr 2006, 13:23

Waarom steeds nieuwe kopen. Poppertjes zijn het niet hoor. Als je de ventilatie op nul draait, kun je ze gewoon uit de bak vissen. Er valen vaak twee in de afwateringsrubbers. Hou daar je hand onder en tik er tegenaan en je hebt ze. Hoef je nooit nieuwe te kopen.
Topasbrauner

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto