Probeer het toch nog maar een keer....
Ik heb een probleem met mijn remmen... of dat denk ik, dat het mijn remmen zijn. Maar misschien is het wat anders.
Als ik op mijn rempedaal trap dan remt mijn auto schokkend... Hij remt goed, maar het gebeurd schokkend. Nu heb ik al mijn voor en achter remschijven en blokken vervangen. Mijn voorbanden vervangen... Hardyschijf en tussenlager vervangen..
Dus... wat kan het nog meer zijn. Voel het een beetje in mijn pedaal, maar eigenlijk voel ik het gewoon aan de hele auto. Auto trekt niet naar links of rechts tijdens het remmen. rempedaal voelt niet sponzig, of juist heel zwaar...
Weet niet meer wat het kan zijn... kan er wel mee rijden, maar het is gewoon irritant. Probeer het nog eens via deze weg, en hoop dat iemand de oplossing heeft, of in ieder geval me kan vertellen wat ik nog meer kan proberen. En als dit niet lukt dan moet ik toch maar naar Harrie.... Maar doe het liever zelf... is toch beter voor mijn portemonnee......
Dus... kom maar op met de suggesties. En ik heb het forum al tien keer doorzocht en daar vind ik het niet....
Stanley