Hallo Allemaal,
Ik ben bezig mijn 200D W115 wat te verbeteren. De verstuivers lijken niet goed te zijn, ik hoor behoorlijk nagelen bij lage toeren (ook bij warme motor).
Ik had nog een blok dat gereviseerd was maar waar de ketting van is overgesprongen (220D). De vertuivers daarvan waren goed, waarschijnlijk ook gereviseerd destijds, er zit nog van die gele verf op om de houder te borgen.
Ik heb gisteren 4 nieuwe brandplaatjes gekocht bij Bosch. Deze zien eruit zoals op de foto.
Toen ik de verstuivers uit de 220D motor haalde leek het alsof hier geen brandplaatjes inzaten. Er zaten alleen wat kleinere ringetjes onder met een conische onderkant en een tuitje van 2-3 mm die in het gat naar de voorkamer stak.
Was dit nu het brandplaatje of zit dit conische dingetje altijd boven op de voorkamer??
Ik wilde de verstuivers eigenlijk straks wisselen maar dan moet ik wel de goede brandplaatjes hebben. Anders moet ik gewoon laten zitten wat er nu in de 200D motor zit maar ja, nieuw is natuurlijk beter om af te dichtten.
Wie weet dit zo?
Groetjes,
Mathieu