[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wieldoppen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 17:33

Wieldoppen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wieldoppen

Berichtdoor bertkrijgsman » 03 apr 2006, 21:09

Is er iemand in Noord Holland die nog een wieldop in de kleur sterrenzilver (735) heeft liggen een wieldop van mij is nl een andere donkergrijze kleur en dit is niet echt mooi.

BVD Bert
bertkrijgsman

Antwoord:Wieldoppen

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 03 apr 2006, 21:27

hi,

waarom plak je de doppen niet netjes af, schuur ze en spuit ze op kleur, met een beetje passen en meten is dit best te doen

groeten,

Adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Weizengelb » 05 apr 2006, 09:22

Nou, om het netjes te doen is het best veel werk. Het handigst is wel als iemand een goede dop in de goede kleur heeft liggen.
Ik heb er wel maar ik geloof geen zilvergrijze helaas.

Met spuiten is het het handigst om een Mal te gebruiken, helaas heeft bijna niemand die...
Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 05 apr 2006, 19:17

ik zag laatst ergens een internetlink voor het zelf maken van mallen voor de doppen, ben de link even kwijt als ik morgen weer achter mijn eigen computer zit zal ik het even opzoeken

Vriendelijke Groeten,

Adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Lode » 05 apr 2006, 20:28

Die mallen heb ik vaak genoeg op ebay.de gezien. twee typen. De metalen en rubberen (of siliconen?) mal.
Lode

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto