Hoi Semrick,
Niet helemaal gratis lees maar:
Geld zurück für EPC
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, den genauesten und aktuellsten Ersatzteilkatalog betreibt Mercedes-Benz selber unter dem Namen EPC.
Leider fällt hierfür eine Jahresgebühr von 17,85 € incl. MwSt an, die wir Ihnen ab einer Bestellung von mindestens 100 Euro gerne zurückerstatten.
Wie gehts : Nach der Anmeldung im EPC und Bezahlung der Gebühr erhalten Sie online eine Rechnung als pdf-Dokument. Bitte mailen Sie uns diese an
bestellung.mb@online-teile.com oder faxen diese auf 0721-509663039 und geben Ihren Benutzernamen oder Ihre Kundennummer an. Sie erhalten von uns eine Mail mit einem Gutscheincode, den Sie nach der Bestellung vor der Bezahlung in das dafür vorgesehene Feld eingeben können.
Je moet dus inschrijven en €17,85 betalen om binnen te komen, bestel je voor € 100 of meer nemen zij de kosten over.
Zie ik de prijs voorbijkomen van een spatbord kan ik hem beter in Nederland kopen.
Je moet ook inschrijven met vermelding van je bankkaart dus machtig je ze om dit af te schrijven, eerste 12 maanden gratis maar dan niet vergeten op tijd op te zeggen evt.
Zoek ik het nummer op de W-CD op kan ik bellen met Benz voor de prijs, CD kost vrijwel niets en is jaaaaaaren bruikbaar.
En Duitsland ... dus bestelling meestal "Frei bis grenze" , kosten Nederland zijn dan extra. dus even goed kijken hoe dit zit! Bestelde vorig jaar bij Reichelt wat electronica ( €50 minimum) vanaf grens kwam er nog €7,50 bij van TNT. Dat kon Reichelt.de regelen als ik het betaalde dus was wel handig.
Ons Ben Zuunig !
Vr.groet
Kees