Zo, nog twee weken en dan vertrek ik richting Turkije, eerst om op 29 maart de eclips te bekijken en daarna een tour te maken door het gehele land, wie weet doen we Iran nog even aan maar dat zal de vraag zijn of dat haalbaar is qua tijd. De bedoeling is om tijdens de reis zoveel mogelijk op PPO te rijden.
De tour lijkt wat onlogisch maar we moeten het eerst de stek op zoeken voor de eclips, daarna rijden we weer terug en gaan de kust verkennen, en dan onderlangs door naar Oost, Zuid-Oost. Wel even het nieuws in de gaten houden ivm met de terroristische aanslagen. Na bij de Zwarte Zee te zijn geweest weer terug naar het Westen en dan met de boot naar Griekenland om een week je op Rhodos te zijn, dit ivm vrijwilligerswerk, dit combineren we dan met rondtouren met de 300TD op het eiland.
Ik zal straks de blog proberen bij te houden, maar heb tijdens de reis weinig zin om in Internetcafes te zitten (ik zit al genoeg achter de computer en als ik reis computer ik niet
.
Updates omtrent de auto en de reis zullen te vinden zijn op
http://300TD.org
rood = heenreis en reis door Turkije
groen = vertrek richting Rhodos
geel = terugreis
Hopelijk zullen we de terugreis op deze manier kunnen doen, ivm de tijd.
De reis zal een maand in beslag nemen, lukt het niet dan strepen we het eea af en bezoeken we dat wel een andere keer.
Ik heb reuze zin in maar zit behoorlijk te stressen omdat ik de auto nog niet klaar heb, de Webasto doet het niet, verhoging uitzoeken kost teveel tijd, en moet nog een hoop kleine dingen doen.
Jurgen <br><br>Bericht gewijzigd door: jurgen, op: 2006/03/14 15:58