Beste mede W123 liefhebbers,
Mijn aanstaande vrouw en ik hebben besloten te gaan trouwen!
Nadat we 5 jaar samen opgetrokken hebben, lijkt het ons nu tijd om de grote stap te zetten.
Deze mooie gebeurtenis zal gaan plaatsvinden op d.v. 11 Maart 2011.
Zoals de meesten van jullie weten moet er bij een bruiloft veellll geregeld worden,
Om nog e.e.a. voor elkaar geheim te houden hebben we afgesproken dat we sommige dingen helemaal alleen regelen.
Ik regel dus de huwelijksreis en de auto.
De trouwauto is voor mij wel even een dingetje zeg maar. Het moet niet zomaar een e-klasse of een 5 serie zijn.
Dit moet een auto zijn met een ziel, met een leven, een die tot de verbeelding spreekt en monden doet openvallen.
Met alle respect, maar voor mij valt de W123 daar niet onder. Ik bedoel meer schoonheden als een 300 SL of machines als een AM DBS of Vanquish.
Om alle schone, wonderbaarlijke wagens te noemen die mij in vervoering brengen is mij te veel, dit is een waslijst.
Maar om het kort samen te vatten zijn het auto's van 35 jaar en ouder of sportwagens van bijzondere merken of Engelse auto's met klassieke lijnen,
Italiaanse raspaarden waar de adrenaline vanaf te lezen is.
Geen BMW's, geen Volkwagen/Audi, geen Opel, geen PSA, geen Rover.
Nu komt de hamvraag....moet ik hem nog stellen of weet je die al .
Omdat ik al een poosje lid ben van de club, jullie mij al vaker tot hulp zijn geweest en ik weet dat er hier nogal wat liefhebbers rond lopen,
wilde ik de vraag aan jullie stellen of je iemand in de naaste omgeving hebt of zelf zo iemand bent die zo'n auto heeft en daarmee onze trouwdag nog specialer wil maken.
Dit hoeft natuurlijk niet voor niets te zijn!
Deze vraag wil ik eerst hier stellen voor ik bij een trouwautoverhuurder aanklopt. De club heeft dan toch mijn voorkeur.
Mocht je willen reageren, mail me dan: petervdmaas@hotmail.com
PM kan ook en bellen mag ook: 06-42402601.
Alvast bedankt voor het lezen!
groeten, Peter