Ben vanmiddag weer met Pietje op pad geweest voor een anvankelijk een W116 280S.
In de prijs klasse waar Pietje naar op zoek is tot € 3.000,- kom je MB's tegen waar gewoon veel werk aan zit.
Uitzonderingen daar gelaten!
Zo ook deze W116 280S ik heb er geen eens foto's van gemaakt!
Het was raak op de bekenden plekken die we ondertussen wel kennen incl alle deur rubber gescheurd een voorruit rubber die er heel raar in zat en vocht via het achter raam.
Toen heb ik Pietje mee genomen naar een ander adres die ik pas zal noemen als Pietje heeft besloten hem wel of niet te kopen! Anders is de auto weg zo als hier vaker is gebeurd op het forum. Dat iemand meld wat hij heeft gezien, en een ander er mee aan de haal gaat!
Dus dit volgt later maar, wat ik wel kan melden is dat geef je wat meer geld uit ongeveer het dubbele bespaar je je zelf veel ellende qua roest en achterstallig onderhoud wat je aan de andere wagen zeker nog eens zo veel aan plaatwerk en onderhoud had moeten uitgeven!
Nu komen we tot het punt waarom ik dit hier schrijf!
Op de terugweg kwamen we tussen Zoetermeer en Nootdorp 2 leden tegen! Waarvan ik er met één kennis heb gemaakt, met een gangtje of 90 km/u met open raam op de A12 elkaar schreeuwend hebben voor gesteld!
Weer een gezicht bij een forumnaam haha,..
Komt ie,.....Mag ik U voorstellen: Camiel